cesaretleri varsa versinler özgürlük. ama yanında koruma vb olmadan. sokaklarda kendi halinde dolaşsın.
yıllar önce hak ettiği ceza fiili olarak uygulanır.

onu yargılayan ve müebbet veren savcı, hakim de benim nazarımda yetersiz.
yargılandığı tarihte idam cezası yok ama pkklılar terör eylemlerine başladıklarında idam cezası vardı,
şöyle bir karar ne güzel olurdu:
"her ne kadar idam cezası kaldırılmış olsa da gerek suçun işlenme tarihleri, gerek toplumda oluşan infial ve gerek yüce ordumuzun, polislerimizin şehit edilmeleri göz önüne alındığında idamına karar verilmiştir."

yok di mi her konuda ahkam kesen bazı yazarlar bu konuda yok. olamazlar da.
benim için apo tek bir şeydir. bebek katili.