kaanst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Cursor bu sıra baya problem çıkarmaya başladı bilginiz olsun, daha dün r10'dan bir moderatör hocamızın proje dosyalarını sil talimatını yanlış yorumlayarak tüm C sürücüsünü silmiş. Ayrıca maalesef gizlice ve fark ettirmeden zararlı kod yükleme durumu da olabiliyor sanırım artık önermiyorum ben Cursor'ı. Güvenilirliği sıfır benim gözümde. Ben şahsen sadece autocomplete gibi ufak yardımlarda ama en sağlam firmaların idelerinden yani VS Code gibi yardım almayı tercih ederim. Bir projeyi komple ai'ya yaptırmak inanılmaz tehlikeli.
Ben daha yeni başladım zaten ufak işler için ama Tövbe hemen sileyim