hesabıma kalıcı ban atıldı + donanım banı aldım o da 4 ay sürüyormuş spoofer denedim yine ban yiyorsun bende sildim gitti.
o zaman bilemiyorum hocam forumda da birçok yazılımcı vs. arkadaş var ama henüz şu durumda ban yiyip de %100temiz olan görmedim. Ya hile açıyorlar ya duo atıyorlar eğer öyleyseniz üzücü olmuş bilet atıp ilerlemeye çalışmak en temizi bu tür durumlarda spoofer denemeniz tatsız olmuş illegal durumu illegal programla çözmeye çalışmak gibi bir şey format atmanızı da öneririm çoğu ücretsiz veya uygun fiyatlı oluyor bilgi çalabiliyorlar, geçmiş olsun iyi forumlar