Konu
IDE olarak ne kullanıyorsunuz? (Cursor, Tailwind, CoPilot)
19-10-2025, 17:05:01
#5
Melihhh
ide olarak Bence en güzeli Pycharm
takipsiz
Aİ coder olayları farklı cli kullanırsan Pycharm nimettir gene
Cursor kendi eko sistemi olduğu için kullanılabilir belki ai için ama ide olarak güzel olmadığı %100 kesin.
Ben olsam cursor ide kullanmam