WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben buradaki bazı kişileri anlamıyorum hile kullanmış olsam bu durumdan niye şikayetçi olayım hileydim tespit edildim ban yedim derim yani. Boşu boşuna ban yedikten sonra spoofer aldım ve hile kullandım ancak ban öncesi hiç kullanmadım aklıma bile gelmedi çünkü emeğimle sürekli ranked oynuyordum. hangi hile rankedde böyle olur ? Riotta sanki ceo gibi savunuyor şaka gibi
https://tracker.gg/valorant/profile/...st=competitive
ben hile açmışsınızdır demiyorum yıllarca top100 oynadım çevremde her türden insan var ve tecrübeyle sabit olanı söyledim. Hile olsanız zaten 6ay atmaz yazılım banı atar geçer, girdiğiniz birisi size söylemiştir söylememiştir bilemem genelde 6ay uzaklaştırmaları hileyle lobide giren kişilere atıyor