ankaradan ikinci el toptan satan yerden aldım
4. nesil olması gerekiyor
ama sıfır taktığını söylediği ssd 2.el çıktı
mini pc diye geçer birçok yerde var.
Güç tüketimi ampül gibi.
adaptörü bile max 65 watt.
4000 el aldım.
Ben de m710q 6.nesil aldım sata ssd varmış sıfır onu laptopa taktım 2.el 512gb m2 aldım onu da minipcye taktım içine casaos ve cloudpanel kurup ya dışarıya açma düşüncesindeyim ya da hiç dışarı açmadan vpn server kurup iç ağa da açasım var bilemedim. Medya, dosya ve kamera kayıt için kullanmayı düşünüyorum. Daha önce qbittorrent ve plex media olarak kullandığım eski kasam vardı yenileyelim dedim.