mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorun forumun bi liyakatı olması bende senin gibi zavallılara acıyorum damdan düşmüş gibi atlamalarına o yüzden böyle yazmak hoşuma gidiyor ayrıca şikayet ettim moderatör arkadaşlar ilgilenecektir konuyla zaten .
belli ki kuyruk acın derinden gelmiş canım kardeşim ticaret puanın yok diyorsun çünkü dün gelmişim değil mi olması için ticaret yapmam gerek , ya senin gibi hesap satıp geri çekseydik mazallah şeref kolay kazanılmıyor 18 yaşında 3 tane ticaret yapmışsın burda normal bir servise kanıtsız şartsız iftira atıp baltalıyorsun mümkünse reply atma