sorun forumun bi liyakatı olması bende senin gibi zavallılara acıyorum damdan düşmüş gibi atlamalarına o yüzden böyle yazmak hoşuma gidiyor ayrıca şikayet ettim moderatör arkadaşlar ilgilenecektir konuyla zaten .