admin yok gece gece fırsat bu fırsat demiş 0 trade puanıyla
öncelikle merhaba canım kardeşim 0 trade puanım olması bu foruma yeni katıldığım içindir belkide , birde 50-100 ₺ gibi rakamlara tokat atmayacağımı herkes bilir basit bir sms onay işini yapmak için konu oluşturdum gelip baltalamışsın acıyorum siz gibi 50-100 ₺ düşeceğimi sanan insanlara iyi forumlar...