sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ses kaydı mı yüklememiz gerekiyor yoksa santral mi bu yazılım? Yani çağrılar nasıl bu sisteme düşüyor?
Biz zadarma kullanıyoruz santral vs. orada ama böyle transcript yok.
telefona kuracağımız sistem sitenize otomatik olarak ses kayıtlarını yüklüyor.


yazılımı ben yazdım hocam, başkasına ait falan değil