Hocam domain masraflarını nasıl ypaıyorsunuz. Bunun içinde bir tüyo verir misiniz

ya da nasılda kat kat kazandığınız için gözünüze gelmiyor mu
Yenilemesi gelen domainlerin 1 yıllık geçmişlerine bakıp kazançlarına göre yeniliyoruz

Eğer domain masrafını bile karşılamadı ise sonsuzluğa bırakıyoruz. Yerine yenilerini kurmaya devam ediyoruz.