Toshiba marka olarak güven versede araştırınca TV'leri için pek iyi şeyler duymadım
Onvo ve Sunny'i zaten geçiyorum
Şansımı TCL'de denerdim, carrefour/bim/101'lere bazen geliyor
TCL abim aldı 50inc 15bine ama kucuk geldi gözüme
onvo aldık daha yeni dün kuruldu 55 inç olanı güzel şimdilik hızı falan fiyatına göre iyi, görüntü kalitesi de hoşuma gitti. Servisi biraz dandik ama 13 bine aldım ben o 17 yazan cihazı
Nerden aldın hocam memnunmusun çokta detaylı izlemiyorum zaten Ayni modelmi?