Bireyseller için 20 23 bandında
Ama şirketi olanlar %20 kdv vergi ödemiyor sıfırını 23e almış gibi oluyor. Umarım satabilirsin hocam.
Bu arada 2 hafta önce 20 bin TL idi bu anpa grossta
Çok teşekkür ederim hocam, bakalım eğer satılırsa o civarlara satıcam. Altındaysa da satmaya pek gerek yok çünkü ipadler 22-23 civarında