Bireyseller için 20 23 bandında


Ama şirketi olanlar %20 kdv vergi ödemiyor sıfırını 23e almış gibi oluyor. Umarım satabilirsin hocam.

Bu arada 2 hafta önce 20 bin TL idi bu anpa grossta