CnkAkif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi fark ettim, otomatik olarak kanvaya çeviriyor c ile yazılsa da. İlk yorumumda da böyle olmuş dikkat ettiyseniz.
Yeni R10 Al translate sistemi sanırım.🙂