Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok malesef
Şimdi fark ettim, otomatik olarak kanvaya çeviriyor c ile yazılsa da. İlk yorumumda da böyle olmuş dikkat ettiyseniz.