Konuyla alakasız ancak haftalardır bunu merak ediyorum. Forumda neden kanva yerine kanva yazılıyor artık? Kategori de bu isimle açılmış yeni fark ettim. Nedenini bilen söylesin lütfen, seo için mi dedim mantıklı gelmedi herkes böyle yazıyor, forumda kural mı geldi dedim yasal sorunlar mı var acaba, bununla ilgili de bir şey göremedim.
Kanva yazardımda kategoriye uyum sağladım