Merhaba, bugün bi şok yaşadım,
Az önce
üniversite maili ile onaylanmış yeni kurulmuş bir
Google hesabının
Console Paneline girdim, orada hazır olarak
300$ bekleyeceğini düşünürken şöyle bir yazı ile karşılaştım;
500₺'lik bir ön ödeme yapmam gerektiğini aksi takdirde hesabın aktifleşmeyeceğini söylüyor.
ChatGPT üzerinden bu durumu araştırıdım, fakat gördüğüm kadarıyla
Google resmi belgelerde belirmemesine rağmen
Türkiye için
özel bir tarife uygulamaya başlamış.