Merhaba arkadaşlar daha önce bir kaç kez Trendyol mağaza açtık kimisi çalıştığım firmada son açtığımız mağaza ortak mağazaydı iç giyim gecelik falan satışı için. Şuan o mağaza kapalı kendim tek yapmak istiyorum ama daha ciddi kararlı olarak fazla bütçem yok gene iç giyim gecelik tayt ve hızlı gidecek giyim ürünleri vs sürekli kararsız kalıyorum acaba zarar edermiyim piyasadan dolayı çok kararsız kalıyorum fazla bütçemde yok mağazayı açıp artık diğer işlerden elimi çekmek istiyorum çocuklara zaman ayırmak istiyorum. Fikirleriniz düşünceleriniz ve önerileriniz önemli benim için