Daha önce benim de başıma gelmişti. Hiç gitmediğim, görmediğim bir yerde ceza yemiştim.
Oysa aracım o tarihte garajdaydı ve hiç kullanılmamıştı.
İtiraz etmeye gittiğimde, benden tarih ve saat olarak arabanın garajda olduğuna dair video gibi bir kanıt istediler ya da o gün aracı benim kullanmadığımı kanıtlamamı söylediler.
Fakat kanıtlayacak bir şey bulamayınca mecburen cezayı ödedim. Umarım siz halledebilirsiniz.