inancbusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ticaret puanı ile zor bulursun hocam burada
R10da nasıl bulurum demedim, projeme yatırımcı nasıl bulurum sorusunu sordum. Eğer süreç hakkında bilginiz yoksa lütfen boş yorumlarınızla konuyu çöpe çevirmeyin.