MehmetDmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, kolay gelsin.
SA:MP Roleplay sunucusu için bir VDS arıyorum ancak sunucuyu şu anda oyunculara açmayacağım. Sadece scriptleri denemek amacıyla kullanacağım.
Eğer düzgün bir script bulabilirsem, o zaman üst seviye bir paket alıp sunucuyu oyunculara açmayı planlıyorum. Şimdilik sadece RPG modlarını ve scriptleri deneme aşamasındayım.
PM gönderildi.