CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@thekement; Künye kısmındaki şunu mu diyorsunuz?

Bende alinti alint+ hizli cevap tuslarinin orada R10+ yok neden olabilir. Kimseye r10+ veremiyorum