Modemi kapatıp 5 dakika kadar bekleyip tekrar fişe takın. Ipv4 ile ilgili bir sıkıntı olabilir. Haftada 1 modemi resetlemekte fayda var.
Ben de aynı sağlayıcıda aynı problemi yaşıyordum çalışma olduğu söylendi 2 gündür yaşamıyorum hocam sık mı yaşıyorsunuz?
O zaman arkadaşın dediği gibi sağlayıcı kaynaklı bir sorun olabilir. Arayıp bilgi almakta fayda var.
Bu ara bir şeyleri çok kurcalıyolar gibi hocam kendi kendine düzeliyor bende de ara ara olup
Sorun şimdi kendi kendine düzeldi 1,5 saat internetsiz kaldım. Hep bu sabah saatlerinde yaşanıyor bu sorun neyi düzeltmeye çalışıyorlar bilgim yok. Sanırım başka bir internet sağlayıcısına geçeceğim bu sorundan dolayı.