Modemi kapatıp 5 dakika kadar bekleyip tekrar fişe takın. Ipv4 ile ilgili bir sıkıntı olabilir. Haftada 1 modemi resetlemekte fayda var.
Denedim hocam bir şey değişmedi.
Ben de aynı sağlayıcıda aynı problemi yaşıyordum çalışma olduğu söylendi 2 gündür yaşamıyorum hocam sık mı yaşıyorsunuz?
Geçen haftada oldu kendi kendine düzeldi. Şimdi bekliyorum bakalım ne olacak. Türksat müşteri hizmetlerine bağlanmakta ölüm gibi birşey.