Merhaba arkadaşlar,

Bilgisayarımda ki internette türksat kullanıyorum. 1 saat kadar önce internete bir şeyler oldu google, youtube, x, facebook gibi yerlere girmiyor. Ama r10'a girebiliyorum. Sahibinden'e girmiyor. Youtube'a da ana sayfayı yüklüyor ama internete bağlanın yazıyor ekranda hiçbir video yüklenmiyor ana sayfada.
Anlayamadım bu durumu ne yapmam gerekiyor.

Şuan bu konuyu bilgisayarda ki türksat internetimle açıyorum. Değişik bir durum daha önce hiç başıma gelmemişti.

Youtube bu şekilde kalıyor.