Merhaba değerli r10 üyeleri Gürcistanda yaşayan aramızda var mı eğer var ise birkaç soru sormak istiyorum
Merhaba hocam buyrun tabii ki yardımcı olurum sizlere yani taşınmak istiyorsanız en başta belirteyim Türkiye'ye buradan nasıl iyi derseniz aileniz her şeyi orada olduğu için kafanız rahat ama burada gerçekten araç fiyatları çok ucuz tavsiye ederim gelmenize ama aylık minimum 2000 $ geliriniz varsa rahat şekilde yaşayabilirsiniz burada bilginiz olsun ben de bugün Türkiye'ye dönüş sağlıyorum çünkü burada her türlü pislik Batum'da yaşıyorum özellikle bizim Türklerden gördüğüm için ondan dolayı buradaysa ya Karadağ derim pasaport veya kimlikle gireceğinğiniz ülkelerden oralar daha iyi buraya göre