imranran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orjinal sunucu üzerinden yapıyorsanız ne güzel fakat farklı yerlerin apileri biraz dandik daha rahat kırılıyor
haklısın
asında eskiden yanıt methodu vardı bu arada yorumu güncelledim