Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
canım sıkıldıkça tezgaha bende getiriyorum misal yasaklı kodları öyle bir stateji ile alıyorumki

orjinal sunucu üzerinden yapıyorsanız ne güzel fakat farklı yerlerin apileri biraz dandik daha rahat kırılıyor