Konu
Knight'a Başladım - Bıraktım
16-10-2025, 19:45:48
#14
TheLek
zero da iki arkadaş başladık . ks ata ata level kasıyoruz tamamen nefis köreltmek için girdik. aslında tamda oynanmaz derecede değil.