Bu damga vergisi kadar sinir olduğum başka bir vergi yok şirketi kapatmama sebep olacak bu damga vergisi sabır çekiyorum. Ekim’de zam yaptılar ocak’ta bir daha zam yapacaklar. Hayırdır parayı ağaçtan mı topluyoruz?