Günaydın dostlar!

Bugün yepyeni bir gün ve belki de hayatınızda gerçekten fark yaratacak bir karar için mükemmel bir sabah. Çünkü bu sabah itibarıyla sigaranın tüm çeşitlerine 5 TL zam geldi. Artık her paket, sadece sağlığınızdan değil, cebinizden de biraz daha fazla götürüyor.
Peki bu zammı bir fırsata çevirmeye ne dersiniz? Ben bu sabah deniyorum, siz de deneyebilirsiniz



Zam haberleri can sıkıcı olabilir ama bazen tam da ihtiyacımız olan “bahane”yi verir bize. Belki uzun zamandır aklınızda dönüp duran o fikir şimdi gerçek olabilir:
“Artık yeter, bırakıyorum!”

  • Her sabah sigarasız uyanmak, daha enerjik ve berrak bir zihinle güne başlamak demektir.
  • Bir ayda cebinizde kalacak para ile kendinize bir ödül alabilirsiniz.
  • İlk zam değil, son da olmayacak. Ama siz bu gidişe dur diyebilirsiniz.
  • Sağlığınız, siz bıraktıktan hemen sonra toparlanmaya başlar. İlk 24 saatte bile etkisini hissedersiniz.



Bu gün şöyle yapalım mı?
  • Bugün sigara almayın. Sadece bir gün deneyin.
  • Kahvenizi başka bir şeyle eşleştirin.
  • Zorluk anlarında derin nefes alın, yürüyüş yapın ya da buraya yazın.
  • İstiyorsanız bu başlık altında birbirimize destek olabiliriz. Birlikte bırakmak daha kolay olabilir.
Bu zam, belki de bir işarettir.
Kendinize sorun: "Gerçekten bu alışkanlığa daha fazla para, sağlık ve zaman harcamak istiyor muyum?"
Gelin, bu sabah ‘günaydın’ı hem kendimize hem yeni, sigarasız hayatımıza diyelim.

Düşünceleriniz neler? Sizce bu zam bir dönüm noktası olabilir mi?