Forumdaki hemen hemen tüm botları denedim, en sağlam, stabil ve sonuç aldığım bu bot oldu.. Zaten 1 tane calısan bot vardı onda da hemen düşüyordu sıralamada... Ama bu bot daha kalıcı ve başarı oranı dadha fazla; güzel kodlamış arkadaş; ben kefilim.
O kadar beyfendi ve dürüst bir kişilik -ki diğer yapımcılar gibi ortada bırakmaz, telegramı kapatıp gitmez, kaçmaz.. Teşekkürler üstadım; seni iyi ki tanımışım!
rica ederim hocam teşekkürler ederim değerli yorumlarınız için