ikisi cok ayrı kategori ama demek istediğini anladım ;

ilk oncelikle sağlık olcağına gidiyorsun aç karnına sabah 9 ile 11 arası uygun ama cok geç kalma,doktora diyorsun a'dan z'ye tüm vitaminlerime baktırmak istiyorum, ertesi gün sonucları alıyorsun doktor soyluyor. eğer vitamin eksiğin varsa konuşur anlaşırsın ;

eğer yoksa antidepradan doktor yazdıysa devam ediyorsun . eğer kafana göre alıyorsan psikiyatirye randevu alıp durumu izah ediyorsun.

ama benden bir tavsiye kafana göre vitamin/antidepreasan kullanma !

vitamin düşüklüğü genelde depresyona sebep olur takıntılara vs yol açmaz.