100 bin tl üstü telefon alana mustahak ne gerek var böyle şeylere daha ilk çıktığında paranızla rezil oluyorsunuz sıraya girip bekliyorsunuz çok özel biri sanıyorlar kendilerini

kasa çok kötü ve hassas sırada kırılmalar ve çatlamalar yaşayacaklar daha.