Bende diyorum bu konuyu nerden hatırlıyorum
Bariz şekilde copy paste yapmış hocam gpt yi gectim insan biraz utanır ticaret yapıyorsun kaldır bir tarafını da bir zahmet kendin yaz konunu 🥵
üsteki mesaja bakarsanız açıklamasını yaptım hocam konu sahibi rahatsız olduysa kaldırın demesi yeterli özgür bir forumda iş yapıyoruz sonucta böyle bir mesaj atmanızım luzumu yoktu.