Yapabilir miyim yahu

)))
Merhaba değerli R10 ailesi. Bu forumu benim gözümde enn değerli kılan şeylerden biri de diğer forumlardan çok farklı olarak daha iç içe bir üye grubu olması ve her konuda çok hızlı ve sayıca fazla katılım gerçekleşmesi. O yüzden konuyu da burada açtım. Şimdiden cevaplar için herkese teşekkür ederim en içten şekilde.
Başlıkta ta belirttiğim üzere İlk kez uzun yola gitme durumum var. Manuel kullanmasını bilmeyen, 3-5 yıllık otomatik vites deneyimi olan, en uzun 100-150 km mesafe yapmış ve kendisini hala acemi şoförün bir tik üstü olarak gören biri olarak birkaç gun içinde Ankara'dan bir araç alacağım kısmetse. Tunceli'de yaşıyorum ve aracı Ankara'dan getireceğim. 800-850 km lik bir yol ve tekim. Getirebilir miyim diye kuşkularım var. Sonuçta ilk kez bu denli uzun mesafe yapacağım ve tekim.
Sizce sorunsuz geçer mi yolculuk, nelere dikkat etmeliyim... Hem gazlanmaya hem de ogutlenmeye ihtiyacım var

Keşke oralardan biri olsa da beni eve kadar atsa😁
Getirirsin niye getiremeyeceksin.
Hava sartlarina ve lastige dikkat et.
Arabayi alir almaz yola cikma. Zaten yoldan geleceksin yorgun olacaksin.
Bir gece dinlen sabaha karsi yola cikarsin.
Enerji icecegi filan icme yolda.
3 -4 saate bir dinlen. Arabadan in bir iki adim at ayagin acilsin, temiz hava al, ve yuzunu yika.
Cok yorgun oldugunu hissedersen bir espresso ic ve 15 dakika kestir.
Arabanin icini cok sicak yapma, uyusukluk yapar.
Surekli ayin muzikleri dinleme, beyin otomatige bagliyor.
Map'te yazan varis saatine aldirmadan kendiniz tehlikeye atmadan, kurallara uyarak gelin.
Uzun yolda gozunuz her zaman acik olmali.
Maalesef sadece kendi arabanizi surmeniz yetmiyor.
Sagdaki, soldaki, ondeki ve arkadanizdaki arabalari da suruyor gibi dikkatli olmalisiniz.
P.S.: Yolda erkeklik yapanlar olursa kafanizi cevirip bakmayin bile.