mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah nasip ederse yarın bu saatlerde baba oluyorum
İlk çocuğum ve ne yapacağım hakkında hiç bir bilgim yok, tecrübeli arkadaşların tüm tavsiyelerine açığım.
Doktor sünneti hemen doğar doğmaz yapalım diyor, internette araştırıyorum tehlikeli diyor. Bilemedim
Hocam benim de 3 aylık oğlum var sünnetini yeni yaptırdık. Doğar doğmaz yapılmasına hiç kimse sıcak bakmıyor gerekte yok zaten ilk zamanlar çok ağlıyor.