Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Semih bey sanırım bu akşam sizin nöbetçisiniz
yok abi yaşlandım saati geldi mi. oturduğum yerde uyuyorum. biraz sende nöbet tutsun domain, eczane açtığımda ilerde devir alırım.