A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış biliyorsunuz. Telekom altyapısında fiber bağlantısında her ay modem ücreti ödersin. Hattı Kapattığında da modemi iade etmen gerek. Bu ücret fiber hat kiralama ücretidir. Adına formalite icabı modem ücreti diyorlar. Diyorum ya 5 yıl millenicom fiber kullandım. 5 yıl boyunca her ay modem ücreti ödedim. En sonunda millenicom dan comnete geçtim. Comnet de de modem ücreti istendi.
Şuan atlantisnet kullaniyorum. Atlantisnet kendi özel altyapısı olduğu için modem ücreti bulunmuyor.
Telekom fiber altyapısı bu şekilde idi.
Turknet kendi gigafiber altyapısında durum nasıl. Bunu öğrenmek için konu açtım.
konu hakkında bilgi sahibi olmasam yazmazdım zaten.

hali hazırda türknet gigafiber kullanıyorum faturama herhangi bir ek ücret yansımıyor. kurulum esnasında iptal etmem durumunda modemi geri alacaklarını belirttiler.

editto: size iyi geçiştirmişler😊