amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hic bir sey bilmiyormuş gibi yap tamamen salaga yat bebek bezi dediklerinde mutfak bezi getir ya tüh ben hiç anlamıyorum bu işlerden de
İşte tecrübe, işte başından gelmiş geçmiş adam.

mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haha kahkaha attım hocam
Kahkaha atma, bu arkadaşın dediğini harfiyen uygula. Yok ben elimde koşarım diyorsan 3-4 sene sonra tekrar konuşuruz. Ha bunları yazan adam 2 aylık bebek ile 2 ay tek başına kalabilen birisi. Şu anda 5 yaşında, onu ben doğurdum sanıyor. Ama günün sonunda çocuk annenin malı olarak kalıyor. Yine de sen bilirsin. İnan hiç şaka yapmıyorum, üstteki arkadaş da öyle sanırım.