helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bebe sebep diyelim üstat bende onun kadar usurum zaten tüm gün isteyiz aksam bari evimizde sıcacık uyuyalım 🤭😂
Sende haklısın hocam
Sağlıcakla kalın