Konu
Doğalgazı Açtınız mı?
14-10-2025, 21:33:22
#61
helperman
adwerd0z1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bebek olmasa camı pencereyi açarmıydık hocam
Bebe sebep diyelim üstat bende onun kadar usurum zaten tüm gün isteyiz aksam bari evimizde sıcacık uyuyalım 🤭😂