Konu
Doğalgazı Açtınız mı?
14-10-2025, 21:29:45
#60
adwerd0z1
helperman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10 gundur evet bebemiz hasta olmasın diye yanıyor canları sağolsun😍🥰
Bebek olmasa camı pencereyi açarmıydık hocam