Allah nasip ederse yarın bu saatlerde baba oluyorum


İlk çocuğum ve ne yapacağım hakkında hiç bir bilgim yok, tecrübeli arkadaşların tüm tavsiyelerine açığım.
Doktor sünneti hemen doğar doğmaz yapalım diyor, internette araştırıyorum tehlikeli diyor. Bilemedim
Allah Bağışlasın Sağlıklı Sihatli büyütmek nasip olur inşallah, Sünnet konusunda ben yaptırmadıgım için pişmanım simdi 4 Yaşında ve artık kıyamıyosunuz hep bir bahane oluyor 1 2 yasında emekliyor aman gelişim cagı diyorsunuz aman konusuyor yeni başladı simdi değil diye diye öteliyoruz nasipse bende yazın aradan cıkartıcam ama dogdugunda arkadaslarım yaptırdı bu tarz hiç dertlenmediler

Hayırlısı olsun