Mehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı epostayı kullanıp verileri sorunsuz aktarırsan bir sorun yaşacagını düşünmüyorum hocam.
teşekkür ediyorum hocam eski telefonda elimin altında gerçi ama merak ettim. tek sıkıntı whatsapp gibi duruyor onu yedekledim ama hattımı kullanmam diye kapatmıştım sadece whatsappını kullanıyorum o geri gelmez herhalde