Mamadan uzak tut anne sütünü red ederse hemen pes etmeyin. Mamayı dayatmayın çocuğa. Gerekirse emzirme danışmanından destek alın. Ayrıca sünnet içinde 40 günü dolduğu zaman lokal anestezi ile yapın kurtulun. Ama sağlam bir doktor bulun. Hipospadiyas denen bir doğuştan anomali var yani işeme deliğinin normalden aşağıda olması demek doktorun sünnet etmeden önce detaylı bir muayene etmesi gerek eğer hipospadiyas olduğu halede sünnet olursa 3-4 yaşında veya ergenlike büyük sıkıntı yaşarsınız. Benim oğlumda vardı oradan biliyorum. İzmirde yaşıyorsanız doktor önerisinde de bulunabilirim. Hayırlı olsun şimdiden.