Oğlum doğduğunda pek birşey hissetmemiştim bu hissizliğimide garipsemiştim. Bayağı bir süre babalık hissiyatına kapılamadım lakin yüksek koruma içgüdüsü vardı. Ne zaman ilk baba demeye başladı beni benimseyip bana doğru gelmeye başladı işte o zaman baba olduğumu anladım. Babacı bir paşam var şuan
11 Aylık iken kreşe verdik, başlarda hep hastalandı. Kayıt esnasında demişlerdi hastalanacak sağlam bağışıklık kazanıp kolay atlatacak. Gerçekten de öyle oldu 5 yaşında şuan 2 senedir hastane yüzü görmedik. Akabinde kreşin faydasını çok gördük. Disiplinli, sorumluluklarını bilen bir bebeğim var.