Allah nasip ederse yarın bu saatlerde baba oluyorum
İlk çocuğum ve ne yapacağım hakkında hiç bir bilgim yok, tecrübeli arkadaşların tüm tavsiyelerine açığım.
Doktor sünneti hemen doğar doğmaz yapalım diyor, internette araştırıyorum tehlikeli diyor. Bilemedim
Hayırlı olsun benim de ilki 15 aylık ikinci yolda Gaz çıkarmayı öğrensen yeterli gerisi annede zaten

Sünnet olayını ben de çok araştırdım özeller hemen yapalım dedi devlet doktorları yaşına yaklaşınca yapalım dedi (uyutarak yapıyor devlet)
biz özelde 5-6 aylık civarı iken yaptırdık.
ama ikinciyi muhtemelen 2 aylıkken falan yaptırmayı düşünüyoruz çünkü hareketlenince biraz daha zor oluyor
özelde fiyatlar 7-8 bin bandında sanırım suanda 5 dakıkada halledıyorlar uyutmadan
1 saat sonra uyusuklugu gecıyor ve bı 10 dakıka falan agrı yapıyormus o zamanı uyku zamanına denk getirirseniz sorun olmaz bız oyle yaptık.
aklına takılan bı soru olur ıse eger sorabılırsın tecrubelerım yettıgı surece yardımcı olmaya calısırım