Jacklewin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evde setup var, dışarı işler için m3 aldım kullanıyorum. Gayet iyi ama alışamadım rutin dışarda günlük işler için, Perşembe günü Lenova LOG ile takaslicağım windowsa geri dönüyorum..
anakart yanma kronik sorunları var lenovo loq almayın derim